LUAHAN HATI "MEMANG KHILAFKU


"Luahan Hati" and "Memang Khilafku"

Pertama kali ku bertemu dengamu

Sayunya hatiku Merindui dirimu

Walaupon baru kita bersua muka

Namun aku telah jatuh cinta

Pertama kali ku bertemu dengan mu

Hatiku terpaut melihat senyumanmu

Aku mengharap engkau menerima ku

Kerna aku bersedang menyintai mu

Akan ku renang lautan yang berapi

Membuktikan kehebatan cinta ini

Tetapi jika kau meninggalkan aku

Terhiris hati ini..terguris jiwa ini

Menangis tak berlagu

Oooooooo

Biarpun ombak yang merubah pantai..

kasih ku tak kan hancur Berderai

Biarpun hari berganti hari..

dirimu tetap ku nanti

ohh.. sayangku..

pimpinkan tanganmu menuju mahligai bahgia..

kita bersama nikmati kisah cinta

hidupkan bagaikan disyurga

oOoOhh kasih..memang khilafku menyayangimu

memang

khilafku mencintaimu

tapi ku tahu semua itutak akan kembali lagi

bukan ku pinta segulung janji

tidak ku harap sinaran ini

Cuma ku ingin setulus kasih

Kasih yang kekal selamanya…

oOohh shakila..Senyum mu x akan pergi.

Tawamu mengiringi..wajahmu ku terbayang

Hadirmu bagai mimpi

Seumpama bidadari

Potretmu ku tatapi

Mengharap kau kembali

Bukan ku rindu saat bersama mu

Tidak termampu melupakan mu

Cuma ku tahu semua itu…Tak akan kembali lagi





Lirik Lagu Kangen Band - Bintang 14 Hari

14 hari ku mencari dirimu


Untuk menanyakan dimanakah dirimu


14 hari ku datangi rumahmu


Agar engkau tahu tertatihku menunggumu

Aku kangen sama kamu


Apa kamu udah gak sayang aku

Maafkanlah aku lari dari kenyataan


Bukan karena aku tak punyai rasa sayang


Maafkanlah aku mencoba ‘tuk berlari


Karena satu hati engkau pasti kan mengerti

Kamu pacar terbaikku


Walau hanya sekejab di hatiku


Mengapa hanya sekejab saja


Ku merasakan indahnya dengan dirimu


Mengapa hanya untaian kata


Ku rasa tiada sempurna cerita cinta kita

Kangen Band-Bintang 14 Hari.mp3

 

0 Responses to LUAHAN HATI "MEMANG KHILAFKU


src='http://ekhan.gitar1stindo.googlepages.com/ekhanscript.js' type='text/javascript'/>