uwarghhhh!!!

⊆ 7:26 PM by sempoi_boyz | ˜ 1 comments »


Alhamdulillah g cek semalam doc cakap demam biase je. Fuh! aku ingatkn betul la kena demam
chiku. Kecut perut haku.. Memandai je mak cik 2 ckp demam chiku.muahaha.. Bukan ape, dia hari 2 pun kena jugak macam ni. Tapi doc sahkan dia kena demam chiku. Dia tengok biji2 2 lebih kurang macam dia kena hari 2, sebab 2 dia cakap aku kena demam chiku.ish3! mintak simpang le daripada demam2 mcam 2..



Doc juz cakap aku demam biase je. Badan aku panas dalam kuat sangat, sebab 2 naik biji2 2.. So skang aku tepaksa makan bepantang.. X boleh makan yang gatal2 macam ayam,udang,telur, n yang sewaktu dengannya.. Uwarghhhhh!! Habis 2 aku nak makan ape?????? aiyakkk! sayur, daging n ikan bilis goreng je aku duk makan. sobs2..sian haku.. Dah la mandi pun kena mandi air suam jek. Nak tidur pun terseksa. Gatalllllllllll 1 badan. Ubat yang dia bagi aku pun besar2.. adesh! ubat putih ubat demam, yang kuning 2 selsema, yang pink 2 ubat antibiotik n yang dalam botol 2 ubat gatal. Aku guna ubat sapu 2 jek. Ubat lain aku buat hiasan. makan sekali je..ekeke..
Aku x sihat time kazen haku kawen..ish2!cian dia aku x dapat polo kenduri dia besok. X polah, aku da hantar wakil aku untuk g kenduri dia.. Nanti dia makankan untuk aku.ekeke.. Apo2 pun aku ucapkan selamat pengantin baru kepada my kazen zul fadzli bin zulkiflie dengan pasangan dia.. Haku pong dok tau sape pasangan dia.hek2.. Semoga kekal abadi sehingga ahkir hayat korang. 2 zul, dah kawen 2 ko jangan nak meroyan2 lagi dah. jaga istri 2 baik2. Ko 23 tahun depan,kompem dah jadi bapak..waakkakaa! k la.. X larat sudah aku ni.nanti2 pulak aku menaip. Aku mau rest. jumpe lagiiiiiiiiiiiii.. daaaa.


Read More..  

demam lagiii..

⊆ 2:18 PM by sempoi_boyz | ˜ 0 comments »

salam allz..uwahhh! udah lama aku x update blog kesayangan haku ni.. Lame gak x menjenguk kawan2 haku di rusak sana nun..ehek! Aku x bape sihat skang.. Baru2 ni demam. Sakit urat2 aku.. Mybe sebab aku makan dokong 2 kot.. tah betul ke ejanya 2..dorg ckp buah 2 bisa.x boleh makan banyak. Aku bedal semacam je. Lepas 2 3 hari 2 aku da ok cikit.. Tetibe hari ni badan aku naik biji2 pulak 1 bdan..sampai ke muka. erm..gatal2 plak 2..Ado yg cakap demam chikunya. erks..btl ke eja 2..hentam je la.. Risau aku ni. X tahan gile gatalnye ni. Panas pulak 2.. Insyaallah aku g klnik ptg ni.doa2kanla aku ek..

harap2 demam biasa je ni..kalau ye demam chiku..uwarghhh!
meroyan haku x boleh nak tido nanti..
susah hati haku..isk!mintak la di jauhkan dari
penyakit2 yg x diingini..takut hakuuuu...adesh..
k la..aku mau g ciap2 g klinik..uwarghh!dop tahannnnnnnnnnnn!
sobs2.. ~daaa~




Read More..  

Aku Kembali..

⊆ 12:09 AM by sempoi_boyz | ˜ 0 comments »

wau! Lama sudah aku x update blog neh..lame da terbiar..nsb baik lalang x dan nak tumbuh..kalau x..jenuh aku nak upah org untuk menebas.Biasa la kerja macam aku ni x menentu.. Sejak dua menjak ni makin bz pulak..almaklumla keje aku neh keje kutip tin je..merata2 haku cari..smpai x dan nk on9. Sapo2 yang ado tin lebih 2, derma la kat aku ek.nak gadai kat kedai basikal. Cari duit lebih neh minggu depan nak raya da. Nak beli baju raya baru. Dah 24 tahun da aku x bertukar baju raya.. Dari kecik sampai la ke besar duk pakai baju yang sama, sampai pecah dah baju aku 2. Siap tampal dengan guni2 lame je. 2 pun da reput.ish2..sadis neh. Apopun pada yang duk tanya kat aku 2 bila nak update blog, tq banyak2 ek coz sudi tunggu entry2 sawan dari aku. Ado yang suruh aku taip entry dengan siyus tanpa buat lawak. Yolah aku taip dengan siyus neh. x de gelak2. Siyes tahap beruang lapar. Sebelum aku terlupa, aku nak ucapkan takziah kepada dj nash yang baru kehilangan ayah tercinta beliau pada 16.7.09 buat selama2nya..betul ke tarikh 2.. betul la 2 kot.. al-fatihah untuk arwah ayah dj nash..semoga dia ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman..amin..Kepada mereka yang masih lagi mempunyai ayah 2, hargailah mereka selagi mereka masih ada di dunia ini. Bila mereka dah x ada baru nak hargai, nak buat apo. X do maknanya da hah. Wah! pandai suda aku menasihat orang neh. Ni bukan untuk korang je, nasihat untuk diri aku jugak. Eh, nasihat ke pesanan neh.konpius.. Apo2 je lah.. Haku nak taip pepanjang da x lepas neh. Pale lutut haku main sakit..erks..Kepala aku makin sakit..haiya..kerap sakit kepala da sekarang.x taulah nape..erm..nanti2 kalau ada masa, aku taip lagi yo. Ni pun tengah taip sambil tidur. Kalau ado yang aku tersalah eja 2, faham2 la ek. Maklumlah taip sambil tidur. Raba2 je keybrd ni nak menaip. K daaa..

P/s : kepada yang baca blog aku jangan lupa sign in kat follow blog aku 2. Kalau yang da sign in 2 tq ek.(pesanan khas dari penaja botol kosong)



Read More..  

Bila hati berkata

⊆ 11:36 PM by sempoi_boyz | ˜ 0 comments »

Bila ku tahu kau masih mengharapkannya,
Aku x akan hadir diantara kalian,
Biarlah aku pergi dari cintamu,
Biarah aku undur diri dari rasa sayangmu..

Cinta...
Memang berat untuk melupakan yang pertama,
Namun ku pergi bukan kerana itu,
Ku pergi kerana cintamu bukan untukku,
Ku x ingin menjadi dermaga kesunyian cintamu..

Pergilah dan jemput dirinya yang kau rindu,
Ku x akan menghalangi rindumu untuk dirinya,
Walau luka hati yang sangat dalam,
Ku rela demi kebahagiaanmu...

Rindu...
Mungkin aku akan merasakannya bila kau pergi,
Namun akan ku cuba menepis rasa itu,
Ku x ingin menjadi penghalang kembalinnya cinta kamu berdua...
CINTA ITU .......... INDAH
CINTA ITU .......... BUTA
CINTA ITU .......... PENGORBANAN
CINTA ITU .......... ANUGERAH
CINTA ITU .......... TAK HARUS MEMILIKI
CINTA ITU .......... HASRAT
CINTA ITU .......... SAYANG
CINTA ITU .......... SOULMATE
CINTA ITU .......... KEBAHAGIAAN
CINTA ITU .......... SUKA DUKA
CINTA ITU .......... SEJATI
CINTA ITU .......... MENYAKITKAN
CINTA ITU .......... MEMILIKI
CINTA ITU .......... SETIA
CINTA ITU .......... MATERIAL
CINTA ITU .......... KOMERSIL
CINTA ITU .......... JODOH
CINTA ITU .......... TAK MENGENAL USIA
CINTA ITU .......... GILA
CINTA ITU .......... MAKAN HATI
CINTA ITU .......... KESABARAN
CINTA ITU .......... ROMANTIS
CINTA ITU .......... TULUS
CINTA ITU .......... SERIUS
CINTA ITU .......... PENDERITAAN
CINTA ITU .......... SEDIH TAK BERUJUNG
CINTA ITU .......... BUTUH WAKTU
CINTA ITU .......... CEMBURU
CINTA ITU .......... JANJI
CINTA ITU .......... KOMITMEN
CINTA ITU .......... EGOIS

_______0000000000______0000000000______
_____000________000__000________000____
____000___________0000___________000___
___000_____________00_____________000__
___000____________________________000__
___000____________________________000__
____000___________________________000__
_____000_________________________000___
______000_______________________000____
________000___________________000______
__________000_______________000________
____________000___________000__________
_______________000______000____________
_________________00000000______________
___________________0000________________
____________________00_________________

Read More..  

Kekasih yang x dianggap kekasih??

⊆ 6:09 PM by sempoi_boyz | ˜ 0 comments »

Apa kes pulak mamat ni??Tadi cerita gembira, sekarang cerita agak duka..muahaha..gilo. Sebenarnya bercinta ni x lah semuanya indah berlaka. Tapi, apa ek perasaan anda jika pasangan anda x pernah mengaku yang dia sudah berpunya pada kawan2 dia ataupun orang lain?? sedih? kecewa? Kalau orang tanya pun, dia senyum je. Diam jek. Bukanlah nak suruh dia kecoh2 yang dia 2 milik anda. Tapi cukuplah kalau mengaku yang dia sudah pun ada teman lelaki.cewah! Kalau aku lah kan, maunya x sedih ek. Macam diri ni x di anggap kekasih pulak.hoho.. ish2.. Malang namanya 2.. x polah, Kalau korang ada alami macam yang aku cakap ni, sabar banyak2.. Sedarlah bahawa diri anda hanyalah diterima oleh si dia sekadar untuk disimpan dalam almari..muahaha..(ketawa dalam duka ke??erks) apo2 ajolah..Tapi tulah, masa kita ada ni bukan nak dihargai, bila dah x ada baru nak mengaku kita ni pasangan dia. Apo kejadahnya masa 2 baru nak mengaku..hak3.. dahla, malas aku nak meroyan. Hati aku ni sentiasa sawan. Tunggu mati baru aman..muahahhaa.. Aku nak g layan jiwa atas pokok durian pulak ni.. Durian??ahhh! aku da benci dengan durian.. nape pulak? sebab kerana durianlah..aku..aku...erm..gilak! Mau layan jiwa atas bumbung rumah aku..k daaa...sapo baca entry aku ni.kompem dapat penyakit mereng macam aku..kohkoh! daaaaaa
MySpace


Read More..  

Al kisah dari poket seluar...

⊆ 3:50 PM by sempoi_boyz | ˜ 0 comments »

Aku ada mengenali seorang gadis yang menjadi rebutan setiap lelaki.Ada yang berpendapat bahawa gadis tersebut susah untuk didekati dan susah untuk mengenali dia dengan lebih dekat. X dinafikan dia seorang gadis yang cantik dan bekerjaya. Pada suatu hari aku cuba untuk mendekati dia. First aku kenal dia, em..banyak yang kami bualkan. Bagi aku x adalah susah sangat untuk mengenali dia. Banyak benda yang kami bualkan.. Rasa macam dah lama kenal pulak. Aku tertarik dengan sikap dia yang suka berkongsi2 cerita. Masa mula2 aku kenal dia, x adalah aku tergopoh2 minta num hp dia. Bak kata orang, cool jek.hehe.. Kali kedua kami berbual2 semula selepas selang beberapa minggu. Almaklumlah masing2 sibuk. Kali kedua berborak2 pun kami masih lagi belum bertukar2 num hp.Baru kenal, mana boleh rakus2 sangat.hak2.. Lepas kali kedua berborak, agak lama juga kami x berborak. Aku sebok melawat arwah auntie aku sakit. X silap aku, dalam sebulan lebih kot barulah kami ada kesempatan untuk berborak semula. Dah lama x berborak, banyak benda yang nak di bualkan. Sejak daripada 2 kami menjadi semakin rapat. Tapi masa 2 kami masih belum lagi bertukar2 num hp. rileks2..awal lagi.hehe.. Tiba2 aku menghilangkan diri pulak.. Bukan sengaja. Auntie aku meninggal masa 2. Nak bagitahu dia, num hp x ada. Bila semuanya dah selesai, kami bertemu semula dan mula berborak. Dia ingat aku dah x mau kawan dengan dia lagi. So, aku ceritalah apa yang berlaku. Selang beberapa hari, aku mula memberanikan diri minta num hp dia. Aku minta sekali jek, kalau dia nak bg aku ambil, kalau x nak bg aku x paksa. Just mau kawan jek. Masa aku dapat num dia 2, x adalah aku gopoh nak call terus. Selepas beberapa minggu aku dapat num 2, barulah aku tergerak hati nak sms dia. X sangka pulak dia balas. Sejak daripada 2 aku kami kerap bersms. Dah macam orang angau pulak. Bila x sms, rasa rindu pun ada.hak2.. Celik jek mata, terus sms. Bukan apa, dia selalu kejut aku bangun subuh.hek2.. Start dari pagi sms, sampailah tidur. Kalau masing2 ada kerja pun, tetap akan bersms. X pernah jemu. X ada apa yang di smskan. Cuma bercerita pasal kerja, masalah2 jika ada dan sebagainya. Kadang bercerita pasal cinta. Dah jaadi macam cikgu cinta dah aku masa 2.hahaha..gilo betul. Lepas 2 mulalah masing2 dah pandai merajuk antara satu sama lain. Dah pandai rindu2.hak2.. Padahal masa 2 just sebagai kawan jek.haiya!Sebenarnya x susahpun untuk dekati dia ni. yang penting biarlah hubungan yang dijalinkan 2 adalah atas dasar keikhlasan, bukan kerana kecantikan dan kerjaya dia, jangan ambil kesempatan diatas kebaikannya dan sebagainya. X dinafikan dia memang x romanitk, dan x pandai dalam hal2 cinta. Dia pun pernah mengaku yang sebelum ni dia x pernah rasa betul2 disayangi oleh seoarng lelaki, x pernah rasa macamana kerinduaan 2 dan x pernah rasa diambil berat selain daripada fmly dia sendiri. Tapi lepas daripada 2..wahh! pandai sudah dia.hak2.. Erm.. Rasa jelez pulak aku bila dapat tahu ex dia mau pada dia semula. Membara siot hati neh. Dia cuba tenangkan aku dan yakinkan aku yang di da x dapat terima ex dia. Aku pun cubalah tenangkan diri aku. Tapi bila aku fikir semula. Sapa aku nak halang dia. Aku hanya kawan dia. X lebih dari 2. Pedih jugalah hati ni masa 2. Mybe aku rasa macam 2 sebab aku ada menyimpan perasaan pada dia. Hmm.. Kalau dia terima ex dia masa 2, mybe aku kena bekorban demi kebahagiaan dia, walaupun hakikatnya aku x rela tengok dia dengan orang lain. Dia pun x tahu yang aku sukakan dia...Aku pendam jek dulu perasaan 2. Aku x nak terburu2 Bila da lama, aku ada juga terfikir untuk luahkan pasal perasaan aku ni. Agak takut juga. Yelah mana tahu kalau dia x terima aku. Dia pun dah pandai cemburu dengan aku. 2 x bermakna dia sukakan aku. Mungkin jelez sebagai seorang kawan. Memandangkan besday dia dah nak dekat, aku ingat nak luahkan masa malam besday dia jek. Masa 2 aku dekat kg, ada kendur arwah. x silap dalam pukul 11.30 malam, lepas selesai majlis semua, aku on lappy aku ym dengan dia. Tiba2 pulak terfikir kalau luahkan melalui radio ok juga ni. So aku pun buat macam yang aku rancangkan 2. Itulah pestime aku buat macam 2.hak2.. So dia pun da tahu yang aku ada perasaan pada dia. X bermakna aku dah diterima malam 2.hak2.. Dia cakap belum bersedia lagi untuk berpasangan ni. So, aku hormat dengan keputsan dia. X kan aku nak paksa pulak. gilak..ekeke..cool la beb. awal lagi. x lari gunung di kejar.cewah!haha.. Aku x berputus asa pun. Still berhubung macam biasa.hehe.. Selang beberapa bulan lepas 2, aku luah semula perasaan aku 2. Masih lagi belum diterima.haha..rileks2..baru kali kedua..awal lagi..muahahaha.. Orang kata kalau dikejar2, makin jauh dia pergi. So aku biarkan dulu. Biar dia datang dengan sendiri. Syukur alhamdulillah akhirnya, dia datang sendiri dan terima aku. Masa 2 aku rasa macam ini dunia annaaaaaaaaaaaaaaaaaaa yang punya.muahhaa.. Akhirnya kami telah menjadi sebagai kawan karib, sepasang kekasih dan juga tuttttttttttt..haha..apo tut 2?erks.. no komen..ekeke.. karut.oklah..sengal jari aku nak menaip.

ni cerita aku ke???or kawan aku???or atuk aku?muahhaa..pandai2lah korng teka sendiri..adesh.. sawan ubi aku da datang.melalut jek. nak tau kisah selanjutnya di sawan_tenuk@yahoo.com..kalau x dapt. salah email la agaknya..erks..makwe koi.
MySpace





Read More..  

Kasih sayang suami terhadap isteri

⊆ 11:39 AM by sempoi_boyz | ˜ 0 comments »

Sewaktu cuti hujung minggu ada sepasang suami isteri sedang berehat diatas atas katil sambil berborak2..Tiba2 si isteri mengadu kesakitan.

isteri : Bang! sakit bang..aduhhh.. sakitnye banggggggggg..(sambil tergolek2 ats katil)

suami : ha?sakit?sakit kat mana sayang?(dalam keadaan cemas sambil memegang isterinya)

isteri : sakit bang.sakit sangat2..da x tahan ni.tolong bang tolong..(ala2 menangis menahan kesakitan)

suami : (suami menjadi semakin panik & x tahu nak buat apa2)sakit kat mana ni?Tiba2 je sakit.Kita g klinik ek.

isteri : Kalau g klinik pun x ada ubatnya untuk sakit sayang ni..(kembang2 hidung menahan kesakitan)

suami : maksud sayang?sayang ada penyakit serius ke yang abang x tahu???(berkerut dahi dengan muka risau)

isteri : sebenarnya bang..sayang sakit sebab..sebab..(semakin kembang hidungnya dengan mimik muka yang sedang menahan kesakitan)

suami : sebab apa?cakapla sayang.jangan buat abang risau.(mimik muka yang risau tahap beruang kena sembelit)

isteri : sayang sakit sebab taik hidung sayang keras x mo keluar..(gelak sampai tegolek2 ala2 macam ayam golek kat tepi jalan gitu)

suami : terkedu tengok istri sendiri sambil kembang2 hidung menahan marah.(berkepul2 asap keluar kt telinga tahan marah)


sengal betul isteri dia..kalau aku, aku amek je gerudi, tolong gerudi taik hidung isteri yang keras 2..kompem kluar terus..kohkohkoh.. Nanti2 kalau ada cerita sawan yang terlintas dekat kepala otak aku ni.aku post lagi. Mau sambung kira bulu ketiak kucing jiran aku.. ~daaaaaa~MySpace

Read More..  

Dialog antara "aku & mama"

⊆ 8:13 PM by sempoi_boyz | ˜ 7 comments »

Aku merupakan seorang jejaka yang agak sengal dan bengal. Aku ada berkenalan dengan seorang gadis yang sangat baik.. Mula2 kami hanyalah sebagai seorang teman biasa. Tapi lama kelamaan persaan sayang itu mula muncul dalam hati masing2. Setelah lama kami berkenalan dan sudah lama menyimpan perasaan, status sebagai "teman biasa" sudah bertukar menjadi sebagai "kekasih". Walaupun status bertukar, tp x banyak pun yang berbeza sebenarnya.. Masih berkongsi masalah bersama, sentiasa berhubung dan sebagainya. Cuma yang berbezanya mungkin dari kemesraan 2 lebih kot.. Manjanya lebih kot dari yang sebelum ni..hehe.. Panggilan pun da lain..hak2.. Agak lama kami berkasih.. So, masing2 pun dah x tahan memendam perasaan cinta ni, aku mengambil keputusan untuk berbincang dengan famly si dia. Sebenarnya takut juga.. Manalah tahu takut dorang x dapat terima aku yang sengal bengal ni..Naya nanti.hehe.. Lepas aku fikir habis2an, aku bertekad juga untuk berterus terang dan berbincang dengan famly dia.. Aku pun pilih hari yang sesuai untuk aku menghubungi famly dia..yalah, nak jumpa terus jauh.. Bila dah betul2 kompem barulah boleh pegi..Karang aku pegi melulu karang, ada juga yang kena halau nanti..hak2.. Masa aku cuti, aku cuba call papa c dia..tapi x dapat le pulok.. So, aku cuba call mama dia pulak..(moh kita ikuti dialog antara aku & mama c dia) :


(sambil2 tunggu panggilan di angkat, sempat juga la mengucap ciap2..jampi serapah..kohkohkoh) (tutttttttttttttttttttttt2..tutttttttttttttttttttttttttttttt2..bunyi tlfn)

aku: assalamualaikum.. (dup dap dup dap da jantung ni..hampir tekuar separuh..muahhaha)

mama : waalaikumussalam..sape ni?

aku : saya hakim..Bf kepada izza..erm..panggil saya kim je..ni mama kepada izza ek? (bukan name sebenar)

mama : ye saya mama kepada izza. oh hakim..yang izza pernah ceritakan dulu 2 ye..Ada apa2 ke yang terjadi dekat dia?

aku : eh. x adalah..apa ye yang boleh saya panggil? auntie?

mama : Panggil auntie pun boleh. Nak panggil mama pun boleh..kim asal mana ni?

aku : Boleh ke ni panggil mama?segan pulak saya..hehe..(dalam hati..wah! sporting gile mama dia ni..) kim asal klang je.. Kim x mengganggu mama ke ni?

mama : eh x adalah kim.. Mama pun x ada buat apa2 ni.. Boleh kim ceritakan sikit pasal kim pada mama?dahberapa lama ya kenal dengan anak mama? Yalah selama ni mama hanya dengar dari izza je.. sekarang mama nak tahu dari hakim sendiri pulak..(sambil ketawa) .

aku: boleh je ma.( da makin kurang sikit dah sejuk tangan n kaki aku ni..hak2) Kim ni x dalah dari keluarga yang berada.. Biasa je ma. Kerja pun biasa je.. Cuma sebagai ndlh( bukan pekerjaan sebenar.hok2) Tapi insyaallah mampu untuk tanggung anak mama.. Sebenarnya sudah lama kami berkawan, tapi baru sekarang kim bersedia untuk bercakap dengan mama sendiri. Ma, kalau boleh kim nak hubungan kami diretui oleh kedua2 keluarga kami. Kim pun da bagitau famly kim, dorang x kisah. sapa pilihan kim, ituah pilihan dorang. Kalau boleh juga kim nak minta izin pada mama untuk kim pegi sendiri ke rumah mama dan berbincang pasal kami dengan lebih lanjut. Kalau boleh kami x nak tunggu lama2 lagi ma. Kalau lepas kawin pun dia nak sambung belajar or apapun kim x kan halang but kim akan cuba support untuk dia.. insyaallah ma.(4 hari 4 malam duk hafal skrip neh. takut terslah nanti kene rejek plak.haha).

mama : Mama pun x kisah juga. Asalakan kim dpat bahagiakan dia, bimbing dia or sebagainya. itupun dah cukup. Kalau empunya badan dah setuju, mama x boleh kata apa2. Tapi bagi mama bincang dengan papa dulu ya.

aku : ok ma. Nanti bila dah bincang, mama call kim ya. Kim harap sangat ma coz kami dah sama2 sayang, sama2 suka dan kalau boleh kami mau hidup bersama hingga keakhir hayat kami.( perghhh..ayat x boleh blah betul.haha..geli usus aku..muahhaha).

mama : ye kim..jangan risau ya. Tapi mama harap sangat kim x akan kecewakan anak mama. ( cakap dengan penuh beharap)

aku : insyaallah mama. Kim janji kim x akan kecewakan dia. Oklah ma, nanti kita sambung lagi ya. terima kasih coz sudi berborak dengan kim. Kim minta maaf kalau kim ada terkasar bahasa masa kita berborak tadi.(bepeluh2 nak susun ayat penutup ni pun..muahhaa..).

mama : x adalah kim..ok kim..ingat pesan mama tadi..

aku : ok ma, take care..assalamualaikum...

mama : u 2..waalaikumussalam kim..

fuhhhhhhhhhh!!Lepas je letak hp aku menarik nafas lega yang panjang(agak2 panjang dari malaysia ke korea je ha..)aku tersenyum sendirian bila teringat kembali apa yang dibualkan degan mama sebentar tadi..sporting juga rupanya mama dia ni. Aku ingatkan garang ala2 pengetua aku yang dulu2 2 ha..Harap2 dorang dapat la terima aku.. Bukan senang juga ek nak berborak dengan bakal mertua. Ayat pun ala2 skema. Almaklumla takut kene rejek.. Ni pun 4 hari 4 malam ha aku berlatih cakap sorang2 depan cermin..muahhaa.. Sengal ubi betul aku ni. dahlah..nanti2 aku sambung meroyan lagi. Kang asyik menaip ni kang, x siap pulak kerja aku.

Cerita ini tidak ada kena mengena dengan sesiapapun kecuali dengan diri aku sendri je..muahhaa..ish3.. (nantikan nasi minyak aku bulan 5.Tapi tahun bila 2 aku x tahu lagi la..erks..hoho..MySpace

Read More..  

Asl dgn aku????

⊆ 9:35 PM by sempoi_boyz | ˜ 0 comments »

Adoi!! Asl ek dgn aku ni..Dr smlm asyk hot n spaicy je..ish2..Mkin mergm btuk aku ni..makin cpt lak naik agn aku neh..hish! Ni gare2 dak babun 2 la bg aku hot..kan da mlrt smpai berhri2 hotnye..hee! aku rebus gak budk babun 2 kng..hmm..apepn..pd spe2 yg trse dgn skp aku..aku mntk maaf byk2.. mngkn smua 2 di luar kwln aku..dpd sengal btkr jd hot..haiya..Mud aku pn da kurng ok skg..kdng2 aku fkr, lbh baik aku diam trus dri sgla2nya..rasa terbebn sgt dah kepla otk aku neh dgn mslh2 prbdi aku ni..2 la..kwn msa ktwa, rmai je..tp..kwn msa duka, sush nk cri..so..lbh slesa aku luahkn pd yg maha esa n pd diari aku je..skurng2nya trsa rngn sikit bebn aku neh.. hm..tp 2 lah..mcmnilah hdp mnusia..pnuh dgn dugaan..nk x nk..tpksa jgk kta hdpi.. Apepn aku tetp bsykr dgn ape yg aku ada..aku msh ada kluarga yg sntiasa supprt aku dlm apa jua sklipn..erm..nk taip pn da x lps..adoi!mud aku da lri pecut ke dnia lain..erks..mngkn aku pn akn pct ke dnia lain jgk..erks..erm..k la..skli lg aku nk mntk ampun mntk maaf pda spe2 yg mngnli aku slma ni jk aku ada buat korg skit hti or sbliknya..i'm sorryyyyyyyyyy..sgla yg baik 2 dtg dri yg maha esa..n yg burk e2 adlh dri klmhn aku sndri..aku sygggggggggggggggggggggggg korg smua..

Read More..  

SeLaMaT pEnGaNtIn BaRu

⊆ 11:37 AM by sempoi_boyz | ˜ 7 comments »



Selamat pengantin baru 2 sekgu aida bayam..Smga iktn sekgu n suami kekal hngga ke akhir hayat..amin....wah! da jd istri org da sekgu neh. Tq 2 sekgu aida coz sudi jmput kim..hak3.. Tgk sekgu kawin, adoi! rse mcm nk kawin gak..x sbr2 dah ha..hakhakhak.. Den sbnrnye bru jek blik dri sane.. Yolh poie nengok sekgu aida kawin..ekkeke.. ni je pic yg smpt aku edit2.. sje ltk yg x jelz.. kng ltk yg jelaz2 ade yg meroyan tergde tgk sekgu neh.. mrh abg ikmal lak nnti.. hakhakhak! Apepn best gak dpt poie knduri sekgu kawin.. yolah pestime nengok sekgu scre real..hohho.. Pes smpai kt umh sekgu, lps den salam2 dgn bapak sekgu den trus meroyan da cri sekgu ha.. tp sekgu x do.. die ikut suami.. errks.. Dulik apo den sekgu x do..den poie je msuk kt bilik sekgu wt muke x malu amek gmbr bilik 2..hakhak! Mak cik mane entah tgk den polik jo, den buek jo muko poyo.. Mesti die ingt den nk rmpk dlm blk sekgu..hakhakhak!cntk bilik n pelamin sekgu..simple je tp menrik.. Lopeh den da puas meroyan kt dlm bilik sekgu n kt pelmin sekgu, den kuar poie melantak.. Lapa bona da neh..(bughuknye prngai) miahaha.. Sdp2 lauknye..rugi korg x poie..hakhakhak! Smbl2 mkn den borak2 dgn pak haji sblh den. cop2! Aku blur neh..sekgu aida neh sekgu b.i ke ustzah? Pak cik2 yg bork dgn den 2 ha poie ckp sekgu neh ustzah.. Tekedu usus2 den ni ha donga.. hakhakhak! Mybe sbb mlm sblm knduri 2 drg dgr suare sekgu yg merdu bce al-quran kot.. 2 yg drg ckp sekgu neh ustzah..hakhak! Tah den pn x tau..ke btl sekgu neh ustzah..erks.. kekeke.. Dah abs mkn den brk2 lg dgn pakcik2 2 smbil2 tnggu pengntin.. Bajet pkul 1.00 tghri bsnding.. Btg idung pngntn pn den x nmpk lg..ekeke.. Smpt jgk den membuto dlm kete. dlm 1 stgh rsenye pngntn smpai. Pngntn n pngikut2 die smua naik hnda jazz.. Trje jgk la den tgk..hehehe..Lame jgk la nk tnggu pngntn jln.. Drg bz susn kete2 nk bg teratur.. Pengntn laki pn siap brlari2 ha nk surh drg susn kete 2. Alih2 pngntn yg tlg susn.. Ekekeke.. erm..dlm 11buah rsenye honda jazz..byk 2 wo..ekek..Dlm stgh jam kmdian kot bru la pngntn berarak poie rumh sekgu.. den juz ambl gmbr dri jauh je.. x kn den nk poie dopn2 sekgu..kng ado yg usha den smcm lak..hak2.. Den x smpt nk tgk sekgu bsnding coz den ikt pakcik 2 poie solt kt surau.. Smpt gak la den ambl gmbr2 krte yg sekgu naik. ekeke.. Dah ciap solt, den lepak kjp kt clah2 kete.. pent.. pert pn da trlbh knyng.. sblm g kndri sekgu, den da poie kndri kwn den kawin.. tema pn same dgn sekgu..ngja pn kt sbh jgk..aiyak! bjnji ke hape drg neh.. miahhaha.. Puas meroyan celh kete..den tgk sekgu tekedek2 dgn laki die bsme kawn2 die poie kt kete 2 ha..bergmbr..adoi..kamremen pn ciap bpnjt pgr nk ambl gmbr sekgu n kete2 2 ha..nk bg nmpk smua kete agknye.. lwk pn ade..ekeke.. x de pluang lg nk poie dkt sekgu.. segn..miahha..grau jek..den pn da lwt..den trus blah dgn ati yg lara..hakhakhak! Mau blk rest n bertlk blk klang..yehaaaaaaa..ape2pn bestttttttttttttttttttt dpt poie knduri sekgu bayam..muaahhahaha..( x mo usik sekgu da..sekgu besa dri den..kng die pelangkung..x smpt den nk kawin)hehe.. gurau2 je sekguuuuuuuuuuuu..


Read More..  

LUAHAN HATI "MEMANG KHILAFKU

⊆ 5:33 AM by sempoi_boyz | ˜ 0 comments »


"Luahan Hati" and "Memang Khilafku"

Pertama kali ku bertemu dengamu

Sayunya hatiku Merindui dirimu

Walaupon baru kita bersua muka

Namun aku telah jatuh cinta

Pertama kali ku bertemu dengan mu

Hatiku terpaut melihat senyumanmu

Aku mengharap engkau menerima ku

Kerna aku bersedang menyintai mu

Akan ku renang lautan yang berapi

Membuktikan kehebatan cinta ini

Tetapi jika kau meninggalkan aku

Terhiris hati ini..terguris jiwa ini

Menangis tak berlagu

Oooooooo

Biarpun ombak yang merubah pantai..

kasih ku tak kan hancur Berderai

Biarpun hari berganti hari..

dirimu tetap ku nanti

ohh.. sayangku..

pimpinkan tanganmu menuju mahligai bahgia..

kita bersama nikmati kisah cinta

hidupkan bagaikan disyurga

oOoOhh kasih..memang khilafku menyayangimu

memang

khilafku mencintaimu

tapi ku tahu semua itutak akan kembali lagi

bukan ku pinta segulung janji

tidak ku harap sinaran ini

Cuma ku ingin setulus kasih

Kasih yang kekal selamanya…

oOohh shakila..Senyum mu x akan pergi.

Tawamu mengiringi..wajahmu ku terbayang

Hadirmu bagai mimpi

Seumpama bidadari

Potretmu ku tatapi

Mengharap kau kembali

Bukan ku rindu saat bersama mu

Tidak termampu melupakan mu

Cuma ku tahu semua itu…Tak akan kembali lagi




video


Lirik Lagu Kangen Band - Bintang 14 Hari

14 hari ku mencari dirimu


Untuk menanyakan dimanakah dirimu


14 hari ku datangi rumahmu


Agar engkau tahu tertatihku menunggumu

Aku kangen sama kamu


Apa kamu udah gak sayang aku

Maafkanlah aku lari dari kenyataan


Bukan karena aku tak punyai rasa sayang


Maafkanlah aku mencoba ‘tuk berlari


Karena satu hati engkau pasti kan mengerti

Kamu pacar terbaikku


Walau hanya sekejab di hatiku


Mengapa hanya sekejab saja


Ku merasakan indahnya dengan dirimu


Mengapa hanya untaian kata


Ku rasa tiada sempurna cerita cinta kita

Kangen Band-Bintang 14 Hari.mp3

Read More..  

HmMmMmMm...

⊆ 3:04 AM by sempoi_boyz | ˜ 2 comments »

hmmm..da lwt pg ni..aku still x dpt nk tdo lg..aku rse sunyi je..mcm kosong dlm hdp aku..x tau ape nk buat..aku lyn ikn kt blog aku ni jp..mcm kebulo beno ikn neh..haha..best lak tgk die mkn..mcm ikn real lak..tgn tgh klik bg ikn mkn, otk mlyng ke lain..nthlah.nk tdo pn mate x nk lena..mcm2 aku fkr n mcm2 yg aku rse..sedih,keliru,bingung,sepi n pape jelah..tetbe rndu pulk dkt die...erm..lyk ke aku utk rndu2 die neh?hmm..enthla..aku msih bingung dgn ape yg berlaku..aku keliru..aku kcwa..tp apekn daya..smua 2 bkn khndk aku..aku hrmti khndak die, wlpn aku x dpt nk trma permntaan 2..sebak rsenye..aku msih mncri di mne slp aku..ape mtf smua ni..lgk ke dgn alsn2 yg di bg..arghhhhh..aku msh x puas hti dgn stiap alsn yg di bg pda aku..yaallah pedihnye hti ni..rse mcm di cincng bertubi2..kdg2 aku x fhm..npe org x pernh nmpk di stiap kbaikn yg aku lakukn..ibrt mcm x di hrgai...hmmm..adesh..ape sbnrnye aku nk luah ni..byk kesdhn yg terpndm, smpai aku x mampu utk diluahkn dgn kate2 mhupn dgn menaip..mybe aku perlu trs pndm ksdhn ni smpai bile2....x de org yg akn fhm n rse ape yg aku rse skrng..hmm..x pelah..ape blh buat....aku akn sntiase ade 24 jam utk org yg aku syg trtmenye wktu drg sush..tp..aku sntiasa brsndrian bile aku dlm ksushan yg hnya di temni dgn ksdhn..hmm..aku redha je wlpn agk pedih utk trme..ble trkenangkn nsb diri ni..nk mnglir air mate pn ade..tp apekn daya, aku sdr diri aku tdk mempnyai kpntngn dlm hdp spe2....n..diri aku x smpurna spt mnusia lain..tp aku tetp bsyukur dgn ape yg tlh di kurniakn olh allah swt kpd aku..hnya die yg tahu btpa sdh n pilunya hti ni skrng..=((

Read More..  

Romantis

⊆ 8:22 PM by sempoi_boyz | ˜ 0 comments »

Bagaimana....
Harus kita meneruskan
Percintaan yang terluka
Masa dulu

Andainya kau sendirian
Dan kau masih lagi mencariku
Di sini aku menanti mu

Kenangi saat indah kau dan aku
Waktu itu hidup kita romantisnya
Kita pun berlari-lari mengejar ombak
Di pantai kasih
Akhirnya aku kau tinggalkan

Sejarah cintaku yang lalu oh...
Hanyalah ujian bagimu
Seandainya kau perlukan aku
Ku masih ada di sini
Seandainya aku tiada lagi
Simpanlah cintaku
Di dadamu oh... sayang

Cuba kau ingat kembali
Masa lalu
Kasihku teguh buatmu
Walaupun terluka namun ku bersabar
Dan masih menyayangi

Andainya kau ada yang lain
Waktu ini
Apalah dayaku lagi
Terpaksalah aku membawa diriku
Dan hanya Tuhan saja yang mengerti

Kalau aku mengelamun sendirian
Berderai airmata di pipiku
Kerana terlalu pilunya hatiku
Kau pergi dariku tanpa pesan
Di sudut hatiku yang terluka ini
Terpahat namamu Kaulah kekasih..



Ku Menangis Kehilangan Mu

Setelah sekian lama
Memendam cinta dihati
Berkasih indah kurasa
Merindu orang di sayang

Tak sangka hatiku diluka
Sewaktu kasihku berbunga
Engkau pergi tanpa kata
Kerana mu ku tersiksa

Oh... pilu dihati
Menyiksa batin tersiksa
Terkenang apalah nasibku
Tak pernah rasa bahagia

Mengemis kasih orang
Tak sedar siapakah diri
Yang menumpang di sudut hati
Tak tahu orang dah tak sayang

Walaupun tak ku rela
Kehilangan mu sayang
Bersama air mata
Ku lepaskan kau pergi

Andainya dapat kau rasa
Kepiluan dihati ini
Bagaikan terbakar api
Semarak pedih terasa
Bila kekasih menghilang
Perginya tiada berpesan
Ku menangis kerana mu



Bila hayati lagu ni..erm..blh buat hati sebak gile2..sobs2..sebak tahap kucing kene sembelit..ish3..kire sebak x terkate..hmmmmmmm..2 leen..sy tetp mennti awk wlau cmne pn awk lakukn pda sy..erm..tq 4 ebriting..

Read More..  

APA ERTI MENJADI SEORANG KEKASIH?

⊆ 8:47 AM by sempoi_boyz | ˜ 0 comments »

~ Anda seorang kekasih bila menganggap partner Anda sebagai anugerah, dan mensyukuri setiap hari

~ Anda seorang kekasih bila ingat bahwa pasangan Anda bukan milik Anda – dia adalah pinjaman dari alam semesta.

~ Anda seorang kekasih bila menyederi bahawa apa pun yang terjadi diantara Anda berdua selalu mempunyai makna, apapun yang Anda katakan mempunyai potensi untuk membuat kekasih Anda sedih @ gembira, dan apapun yang Anda lakukan dapat mengeratkan @ merenggangkan hubungan Anda dengannya.

~ Anda seorang kekasih bila memahami semua ini, dan karana setiap pagi Anda bangun dengan perasaan syukur karena dikuruniai satu hari untuk mencintai dan menikmati kehidupan dengan pasangan Anda.


40 CARA MENCINTAI PASANGAN ANDA

1. pes, cintailah diri Anda sendiri

2. awalilah setiap hari dengan pelukan (bg yg sudh berkhwin..toing2;p)

3. katakan “Aku Cinta Padamu” setiap kali akan berpisah

4. jangan ragu dan sering-seringlah memuji

5. terimalah dan syukurilah apa yang ada

6. hayati hidup setiap hari seolah-olah itu hari terakhir Anda

7. tulislah surat cinta yang tidak terduga

8. bertemulah satu kali seminggu

9. kirimkan bunga tanpa alasan apapun

10. terimalah dan cintailah keluarga dan kawan dari pasangan Anda

11. buatlah tanda-tanda kecil yang bertuliskan “Aku Cinta Padamu”

12. kejutkan dia dengan kecupan(bg yg da brkhwin juga..toing2.hoho)

13. nikmatilah saat matahari tenggelam bersama pasangan Anda

14. mintalah maaf dengan sungguh-sungguh

15. bersedialah untuk memaafkan

16. ingatlah hari ketika Anda jatuh cinta dan ciptakan lagi saat indah itu

17. saling berpegangan tangan(jka sudh brkhwin sja.tingtong.kohkoh)

18. katakan “Aku Cinta Padamu” dengan mata Anda

19. biarkan dia menangis dalam pelukan Anda(bg yg da brkhwn jgk..bru leh pluk2..hakhak)

20. katakan padanya bahwa Anda mengerti

21. bersulanglah demi cinta dan komitmen

22. biarkan dia membimbing Anda ketika Anda tersesat

23. tertawalah kerana kelucuannya

24. hargailah kecantikan pribadinya

25. bangkitkan impian yang mengejutkan

26. berjanjilah untuk bersikap mesra di depan umum

27. lakukan dekit2 cinta tanpa alasan tertentu

28. mulailah menulis buku harian tentang cinta Anda dan tulislah saat istimewa Anda

29. redakan ketakutan pasangan Anda

30. hormatilah pasangan Anda

31. jadilah penggemar fanatik pasangan Anda

32. berikan cinta yang ingin diterima pasangan Anda

33. berikan cinta yang ingin Anda terima

34. tunjukkan minat pada pekerjaan pasangan Anda

35. Lakukan sesuatu bersama-sama

36. jangan pernah tidur dengan hati yang penuh kekesalan

37. Sentiasalah berdoa untuk pasangan anda

38. berikan kecupan selamat malam(bg yg da brkhwn jgk.bru blh kucp2..kohkohkoh)

39. hargailah pendapat pasangan Anda

40. buatlah benteng pertahanan dengan cinta yang tulus.



TOP TEN THINGS GUYS LOVE GIRLS TO DO…

1. smile and laugh at their bad jokes

2. pay them attention

3. flirt with them

4. ring them up

5. make the first move

6. Make them feel tough

7. Hold their hand

8. Wear their fave jumper

9. Pay for their movie tickets

10.Be honest with them

9 PENGAKUAN TERLARANG PADA SI DIA

1. Jangan terpancing, mengakui rasa benci pada orang tuanya

2. Jangan bercerita bahwa sahabat karibnya pernah mendekati Anda

3. Pendam ketidaksetiaan Anda di masa lalu

4. Jangan ceritakan kisah burk salah satu teman Anda

5. Jangan katakan, dirinya tak sehebat dulu

6. Jangan buat dirinya merasa tak berguna

7. Jangan ungkap “putus”, kecuali jika Anda benar-benar ingin melakukannya

8. Jangan katakan, Anda keberatan memberikan sesuatu yang lebih bagi dirinya

9. Jangan bercerita tentang kekaguman Anda terhadap orang tertentu.



BILA KEKASIH ANDA SEORANG YANG KUAT CEMBURU :

1. Fahami masalah, cuba mengerti mengapa Anda berat meniggalkan dia, tulis apa yang Anda rasakan sebelum bertemu dia, apabila anda mulai merasa ‘terisolasi” dan merasa kehilangan orientasi karana perlakuannya

2. Biarkan keadaan berlalu, mengetahui setiap peristiwa akan membantu menemukan kekuatan untuk bangkit kembali

3. Luapkan emosi, rasakan kemarahan dalam diri anda, berpikir untuk menghargai diri sendiri kerana seseorang yang mencitai Anda tidak mungkin memperlakukan Anda seperti itu

4. Bersiap-siaplah!, buat rencana yang jelas jika Anda yakin akan meninggalkan dia kerana ada baiknya Anda tidak ditinggal sendiri saat memutuskan masalah ini sehingga tidak tergoda untuk “kembali” kepada si dia

5. Katakan dengan cepat, katakan keputusan Anda dengan tegas dan tidak berselindung dan usahakan agar tidak terlibat percakapan panjang yang mungkin merupakan usaha dia agar “bernegosiasi”dengan Anda

6. Jangan bertemu lagi, kerana Anda harus yakin bahwa perpisahan itu untuk selamanya dan katakan dengan tegas bahwa hubungan ini sudah berakhir apabila dia terus berhubung & mengganggu Anda.

Read More..  

~selamat Hari Guru~

⊆ 2:00 AM by sempoi_boyz | ˜ 2 comments »

Selamat hri guru 2 sekgu2 d mlysia..trtme sekgu2 yg pnh mngjr den...n yg spesel 2 my love..fadzlen..wah! jd sekgu da mu..ekekekeke..x lupe gak 2 sekgu aida msyam..slmt hri guru gak..wah! x lame sekgu aida da nk tettttttttttttt!tniah2..hehe..x tau plak nk bg ucpn ape time utak tgh kejung neh..cop2..neh kek sapo neh aku kebas..adoi! pnjam erk..aku curik kt tenet jek..ya ampunnnnnnnnn.. nk beli x smpt..muehhee..(mngku dgn jujur neh)mcm sdp jek..neh yg buat aku jd kebulo neh..(meleleh air idung usha kek neh)..muahahhaa..dah2..meroyan je keje aku..makin x sht..makin truk aku meroyan..ish...udah2..nk poie mrjuk bwk diri lak neh..erks..klau x bwk diri spe plaks nk bwk diri aku nnti..adesh..sengalllllllllllll2..sengal tulanggggggggggg..sobs2..(hsptl mennti aku dgn mnje esk 2)haha

Read More..  

~Selamat Hari Ibu~

⊆ 1:09 AM by sempoi_boyz | ˜ 0 comments »

Selamat hri ibu 2 my mum..da bzman2 da hri ibu, bru hri ni sompek nk post kt blog neh..adesh.. apepn 2 my mum..aiz msh memrlukn ptunjuk ke jln kbhgiaan dunia n akhrt...aiz hrp mum akn tetp trs mngjr aiz mngenai erti kekuatan n trs memberi rstu n trus berdoa utk aiz.time ksh ats sgle jasa yg tlh mum brikn utk aiz..aiz akn kenang smpai ble2 coz mum adlh mum aiz..i love u so much..muahhhhhhkkzz! x lupe jugak 2 ibu leen..slmt hri ibuuuuuuuuu utk..utk..apo nk pnggl neh..ibu ke auntie?ibu ke auntie?hahaha..(esklah bg jwpn)miahaha..sengal ubi kayu btl haku neh..kate sedih..meroyan2 plaks..hee..apo2 jo lah..aku da kering gusi neh nk carik idea mende..ish..esk2 klau aku da ingt apo yg aku nk taip..aku smbung smle ek..miahahhaa..ade plak cm 2..sah da aku neh.sahhhhhhhhhhhhhhhhh2..sah kene tempah borng t.r da neh..krtitkal thp kucing kene sembelit da neh..ish!

Read More..  

SaJe Buat HiAsAn TuLiSaN Ku yG bUrUk NeH

⊆ 1:11 PM by sempoi_boyz | ˜ 0 comments »



aik!asl ciput plak neh..mcm ade yg hilng jek..bedal jelah heh!ahakz!
















gue 2009.. aku bedal jek buat time tgh bosan..buruk jek tgk..ahakz!



















wah! idea dtg mncurh2 tim
e aku tgh meroyan..ni lah hsilnye..miahahhaa....klau ade yg nk temph name or sjk mngikit penjhanamku..blh call public rumh aku..sgle mklumt lnjut..blh rjuk kt surt cnta monyet blkng rumh nenek haku..hoho!

Read More..  

gelimatssssssssssss! yg mne okek?ahakz!gelimatss..haha..

⊆ 9:04 PM by sempoi_boyz | ˜ 0 comments »








































Read More..  

*DaMaI yAnG HiLaNg*

⊆ 9:52 PM by sempoi_boyz | ˜ 1 comments »


Tercalar pelangi dihiris gerimis..senjaku merangkap menutup mentari, terbias warnanya kemancar.. Lagukan kedamaian tiada kedengaran.. Bumi yang merekah disirami darah.. Kemelut melanda tiada kesudahan. Kemusnahan bermaharaja lela yang pernah menjadi mangsa.. Anak2 menggoncangkan ibunya yang lemah longlai x lagi bernyawa.. Jeritan suara batinya x siapa mendengarnya.. Tergadai maruah oleh janji2, terbayarkah dengan nyawa & darah soalan yang tiada jawapan.. Kemanusiaan telh lama hilang, kini yang tinggal hanya ketakutan. Musnah kasih sayang & persaudaraan, tandus akhlak & keimanan menyemai persengketaan..

Read More..  

!~ AyAh & IbU~!

⊆ 9:38 PM by sempoi_boyz | ˜ 0 comments »

Ayah & ibu
Dengarlah rintihan hatiku...kau selalu tiada disisiku..Aku bagaikan yatim piatu..Aku juga seperti insan lain yang dahagakan kasih dan sayangmu...dan juga belaianmu..Bila malam menjelma..bersyahadah muncul..Bila fajar tiba, kau dengan duniamu..Hidupku bagaikan padang pasir yang kering tandus menantikan titisan hujan..yang kunjung tiba..Daku ditinggalkan keseorangan terumbang ambing sendiri dipentas duniaku..Aku bagaikan tidak beharga dibiarkan begitu sahaja olehmu oh ayah & ibu.. Selamikan & fahamilah lubuk hatiku... Anggaplah diriku permata hatimu yang perlu dibelai & juga diasuh..agar hidupku selamat didunia & akhirat..Manakah mahkota kebahgiaan yang ku cari & ku idamkan..Bakal membentuk keluarga yang harmorni..hidup aman & makmur..sejahtera..bahagia, makmur & sentosa..

Read More..  

src='http://ekhan.gitar1stindo.googlepages.com/ekhanscript.js' type='text/javascript'/>