~selamat Hari Guru~

Selamat hri guru 2 sekgu2 d mlysia..trtme sekgu2 yg pnh mngjr den...n yg spesel 2 my love..fadzlen..wah! jd sekgu da mu..ekekekeke..x lupe gak 2 sekgu aida msyam..slmt hri guru gak..wah! x lame sekgu aida da nk tettttttttttttt!tniah2..hehe..x tau plak nk bg ucpn ape time utak tgh kejung neh..cop2..neh kek sapo neh aku kebas..adoi! pnjam erk..aku curik kt tenet jek..ya ampunnnnnnnnn.. nk beli x smpt..muehhee..(mngku dgn jujur neh)mcm sdp jek..neh yg buat aku jd kebulo neh..(meleleh air idung usha kek neh)..muahahhaa..dah2..meroyan je keje aku..makin x sht..makin truk aku meroyan..ish...udah2..nk poie mrjuk bwk diri lak neh..erks..klau x bwk diri spe plaks nk bwk diri aku nnti..adesh..sengalllllllllllll2..sengal tulanggggggggggg..sobs2..(hsptl mennti aku dgn mnje esk 2)haha

 

2 Responses to ~selamat Hari Guru~

  1. Aida Ikmal Says:
    sekgu aida nak tetttttttt ek? ahahaha
  2. sempoi_boyz Says:
    hahahahahah..tettttttttt..da tetttttttttt da ek...bru pasan komen sekgu..adesh

src='http://ekhan.gitar1stindo.googlepages.com/ekhanscript.js' type='text/javascript'/>