demam lagiii..

salam allz..uwahhh! udah lama aku x update blog kesayangan haku ni.. Lame gak x menjenguk kawan2 haku di rusak sana nun..ehek! Aku x bape sihat skang.. Baru2 ni demam. Sakit urat2 aku.. Mybe sebab aku makan dokong 2 kot.. tah betul ke ejanya 2..dorg ckp buah 2 bisa.x boleh makan banyak. Aku bedal semacam je. Lepas 2 3 hari 2 aku da ok cikit.. Tetibe hari ni badan aku naik biji2 pulak 1 bdan..sampai ke muka. erm..gatal2 plak 2..Ado yg cakap demam chikunya. erks..btl ke eja 2..hentam je la.. Risau aku ni. X tahan gile gatalnye ni. Panas pulak 2.. Insyaallah aku g klnik ptg ni.doa2kanla aku ek..

harap2 demam biasa je ni..kalau ye demam chiku..uwarghhh!
meroyan haku x boleh nak tido nanti..
susah hati haku..isk!mintak la di jauhkan dari
penyakit2 yg x diingini..takut hakuuuu...adesh..
k la..aku mau g ciap2 g klinik..uwarghh!dop tahannnnnnnnnnnn!
sobs2.. ~daaa~




 

0 Responses to demam lagiii..


src='http://ekhan.gitar1stindo.googlepages.com/ekhanscript.js' type='text/javascript'/>