Aku Kembali..

wau! Lama sudah aku x update blog neh..lame da terbiar..nsb baik lalang x dan nak tumbuh..kalau x..jenuh aku nak upah org untuk menebas.Biasa la kerja macam aku ni x menentu.. Sejak dua menjak ni makin bz pulak..almaklumla keje aku neh keje kutip tin je..merata2 haku cari..smpai x dan nk on9. Sapo2 yang ado tin lebih 2, derma la kat aku ek.nak gadai kat kedai basikal. Cari duit lebih neh minggu depan nak raya da. Nak beli baju raya baru. Dah 24 tahun da aku x bertukar baju raya.. Dari kecik sampai la ke besar duk pakai baju yang sama, sampai pecah dah baju aku 2. Siap tampal dengan guni2 lame je. 2 pun da reput.ish2..sadis neh. Apopun pada yang duk tanya kat aku 2 bila nak update blog, tq banyak2 ek coz sudi tunggu entry2 sawan dari aku. Ado yang suruh aku taip entry dengan siyus tanpa buat lawak. Yolah aku taip dengan siyus neh. x de gelak2. Siyes tahap beruang lapar. Sebelum aku terlupa, aku nak ucapkan takziah kepada dj nash yang baru kehilangan ayah tercinta beliau pada 16.7.09 buat selama2nya..betul ke tarikh 2.. betul la 2 kot.. al-fatihah untuk arwah ayah dj nash..semoga dia ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman..amin..Kepada mereka yang masih lagi mempunyai ayah 2, hargailah mereka selagi mereka masih ada di dunia ini. Bila mereka dah x ada baru nak hargai, nak buat apo. X do maknanya da hah. Wah! pandai suda aku menasihat orang neh. Ni bukan untuk korang je, nasihat untuk diri aku jugak. Eh, nasihat ke pesanan neh.konpius.. Apo2 je lah.. Haku nak taip pepanjang da x lepas neh. Pale lutut haku main sakit..erks..Kepala aku makin sakit..haiya..kerap sakit kepala da sekarang.x taulah nape..erm..nanti2 kalau ada masa, aku taip lagi yo. Ni pun tengah taip sambil tidur. Kalau ado yang aku tersalah eja 2, faham2 la ek. Maklumlah taip sambil tidur. Raba2 je keybrd ni nak menaip. K daaa..

P/s : kepada yang baca blog aku jangan lupa sign in kat follow blog aku 2. Kalau yang da sign in 2 tq ek.(pesanan khas dari penaja botol kosong)



 

0 Responses to Aku Kembali..


src='http://ekhan.gitar1stindo.googlepages.com/ekhanscript.js' type='text/javascript'/>