uwarghhhh!!!


Alhamdulillah g cek semalam doc cakap demam biase je. Fuh! aku ingatkn betul la kena demam
chiku. Kecut perut haku.. Memandai je mak cik 2 ckp demam chiku.muahaha.. Bukan ape, dia hari 2 pun kena jugak macam ni. Tapi doc sahkan dia kena demam chiku. Dia tengok biji2 2 lebih kurang macam dia kena hari 2, sebab 2 dia cakap aku kena demam chiku.ish3! mintak simpang le daripada demam2 mcam 2..



Doc juz cakap aku demam biase je. Badan aku panas dalam kuat sangat, sebab 2 naik biji2 2.. So skang aku tepaksa makan bepantang.. X boleh makan yang gatal2 macam ayam,udang,telur, n yang sewaktu dengannya.. Uwarghhhhh!! Habis 2 aku nak makan ape?????? aiyakkk! sayur, daging n ikan bilis goreng je aku duk makan. sobs2..sian haku.. Dah la mandi pun kena mandi air suam jek. Nak tidur pun terseksa. Gatalllllllllll 1 badan. Ubat yang dia bagi aku pun besar2.. adesh! ubat putih ubat demam, yang kuning 2 selsema, yang pink 2 ubat antibiotik n yang dalam botol 2 ubat gatal. Aku guna ubat sapu 2 jek. Ubat lain aku buat hiasan. makan sekali je..ekeke..
Aku x sihat time kazen haku kawen..ish2!cian dia aku x dapat polo kenduri dia besok. X polah, aku da hantar wakil aku untuk g kenduri dia.. Nanti dia makankan untuk aku.ekeke.. Apo2 pun aku ucapkan selamat pengantin baru kepada my kazen zul fadzli bin zulkiflie dengan pasangan dia.. Haku pong dok tau sape pasangan dia.hek2.. Semoga kekal abadi sehingga ahkir hayat korang. 2 zul, dah kawen 2 ko jangan nak meroyan2 lagi dah. jaga istri 2 baik2. Ko 23 tahun depan,kompem dah jadi bapak..waakkakaa! k la.. X larat sudah aku ni.nanti2 pulak aku menaip. Aku mau rest. jumpe lagiiiiiiiiiiiii.. daaaa.


 

1 Response to uwarghhhh!!!

  1. aQ_La_tUe Says:
    salam..hi akim....dmm eh....cian nyew.....ubt jgn lper mkan taw...nsib xkne ckungunya tu atau H1N1.....
    skang kn musim tu......hehehe....ok tc....daaa akim af7.......

src='http://ekhan.gitar1stindo.googlepages.com/ekhanscript.js' type='text/javascript'/>