Kekasih yang x dianggap kekasih??

Apa kes pulak mamat ni??Tadi cerita gembira, sekarang cerita agak duka..muahaha..gilo. Sebenarnya bercinta ni x lah semuanya indah berlaka. Tapi, apa ek perasaan anda jika pasangan anda x pernah mengaku yang dia sudah berpunya pada kawan2 dia ataupun orang lain?? sedih? kecewa? Kalau orang tanya pun, dia senyum je. Diam jek. Bukanlah nak suruh dia kecoh2 yang dia 2 milik anda. Tapi cukuplah kalau mengaku yang dia sudah pun ada teman lelaki.cewah! Kalau aku lah kan, maunya x sedih ek. Macam diri ni x di anggap kekasih pulak.hoho.. ish2.. Malang namanya 2.. x polah, Kalau korang ada alami macam yang aku cakap ni, sabar banyak2.. Sedarlah bahawa diri anda hanyalah diterima oleh si dia sekadar untuk disimpan dalam almari..muahaha..(ketawa dalam duka ke??erks) apo2 ajolah..Tapi tulah, masa kita ada ni bukan nak dihargai, bila dah x ada baru nak mengaku kita ni pasangan dia. Apo kejadahnya masa 2 baru nak mengaku..hak3.. dahla, malas aku nak meroyan. Hati aku ni sentiasa sawan. Tunggu mati baru aman..muahahhaa.. Aku nak g layan jiwa atas pokok durian pulak ni.. Durian??ahhh! aku da benci dengan durian.. nape pulak? sebab kerana durianlah..aku..aku...erm..gilak! Mau layan jiwa atas bumbung rumah aku..k daaa...sapo baca entry aku ni.kompem dapat penyakit mereng macam aku..kohkoh! daaaaaa
MySpace


 

0 Responses to Kekasih yang x dianggap kekasih??


src='http://ekhan.gitar1stindo.googlepages.com/ekhanscript.js' type='text/javascript'/>